gym och bilder från helgen XD

Hej XD
nu sitter man i skolan och hittar på en karaktär som kör på ett speciellt sätt, när vi lottade om vem som skulle ha vad så fick jag omtänksam...
Här kommer bilder från helgen.
Promenaden med Jonas till Konsum :)
Joakim badade katy när jag kom hem :)
Men jag kunde inte hjälpa till eftersom jag fixade naglarna med naglacket styvmor gav en XD
Som ni ser så vart det ingen bio så jag träffade Natti och Andreas i Lördags hemma hos Natti.
På söndagen fick jag även träffa styvbror och hans kompis Joppe som hjälpte morsan med den nya soffan XD
Fast jag tyckte det var pinsamt att träffa dom av en anledning jag inte tänker skriva ;)
Jag bad även morsan och Per kolla synen eftersom dom tycker att Joppe och Dennis är lika :O
Men nu ska jag fortsätta med plugget och smsa Natti och höra om hon är i skolan XD
Men man vet alldrig eftersom träningsvärken kanske vart för mycket efter gymmet igår. Men vad vet jag ?
Känner självav värken jävligt mycket... :)
ses <3
( Sorry att inget inlägg kommit tidigare men inlägget jag skrev igår försvann :O )


Kommentarer
Anonym

varför är hon elak om hon nu gav dig nagellack ? o.O

2011-11-22 @ 17:53:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0