hemmadag :P

Hej XD
Idag vart det hemmadag .
hadde så jävla mycket magknip eller något likanande igår kväll så att jag omedvetet stängde ut Pucca från mitt rum när jag skulle sova :O
Man kan säga att jag ångrade det när jag vakna flera gånger av en tom säng och hon låg i hallen :( <3
Eftersom magknipen var kvar imorde när man vakna så tänkte man att man kan vara hemma och plugga istället.
Men det vart att titta på film :)
Fast jag har börjat att skriva på den tråkiga historian lite grann iallafall för man kan ju inte sitta och böla till filmer hela tiden ;)
Ikväll vart det även till att gosa det sista med Benji eftersom imorn flyttar han till sin egna familj :D
Vilket jag är glad för men kommer sakna honom jätte mycket !!
Eftersom vi fick ett litet band där även fast Pucca inte gilla det och att morsan sen sabba det XD
Ursäkta att jag ser ut som skit på bilderna men mådde faktist skit dåligt på båda.
Sen måste jag bara berätta om mina underbara vänner som kommer och plingar på var och varannan kväll
fast i förrgår valde dom att skrika ut mig XD
nu har det oftast blivit dom här två. Men även målaren hänger med ibland XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0