licens på "farliga"hundar :O

Hej igen XD
Sitter hemma och snackar med Per om allt möjligt :)
Har just diskuterat om en artikel jag läste på aftonbladet om att man ska ha licens på "farliga" hundar....
Hur fan kan folkpartiet få för sig något sådant med tanke på att man ska kunna säga vilka raser det är om man ens går ut i media med det !
Men det kunde ju självklart inte han men man förstod att han menade kamphundar. :/
Tycker att det är synd att dom raserna blir smutskastade !!! Så jag tycker att dom ska prata med Ciecar Millan sp att han kan föklara att hundrasen är inte farlig utan ägaren gör den farlig !
Så om någon lag ska till så borde det vara något med att man ska ha licens på att ha hund över huvudtaget !!!
som vilken lydig hund som hälst ju :)
men såklart mäniskor blir räda när dom läser artiken och ser en sån här liknande bild...
Nu ska jag äta och sen blir det antagligen tv eller kanske moppeböcker att plugga får se vad jag orkar :)
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0