kapen filling / Runar

Hej :)
Igår var jag , Johanna , mamma och Sofie på inspelningarna ut av det nya programet partaj som ska börja på
kanal 5 :)
fy fan vad vi hade kul ,jag hade fan träningsvärk när vi gick där ifrån :P
Sen såg man även lite kändisar som jag inte vet namnet på ;)
men Peter Settman vet jag iallafall vem det är. Efter ett tag kände vi även igen han som spelat Kapten filing i Dr Mugg och Runar i hem till Midgård :D
Så när det var lite paus och han sa aatt vi var den bästa publiken så ropade jag till han "whoh kapten filing "
Alla tyckte det var skit kul för då låsades han vara honom och allt.
kapten filling
runar :D
Efter inspelningen så drog vi och åt taco i kungshallarna vilket var mums ! :)
Sen idag behövde man bara vara i skolan till kl 11 vilket var nice så vi hade bara 2 lektioner :D
På den sista lektionen hade vi svenska så våran mentor som har det ämnet malde på om det i en timme. Så jag fattar att dom som inte gillar ämnet tyckte det var tråkigt.
Det tyckte iallafall Allan för han somna mitt på lektionen fast först märkte ingen förutom jag och Maron som satt närmast men sen när han snarkade till så skratta alla så att han vakna  XD
Fast han sa att han kollat på en bild när Jonas sa god morgon   hehe
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0