Rolig lunch XD

Hej XD
Imorse hände faktist nåt kul :) man hade sällskap med Jimmie och Madde eftersom jag kom förbi Madde när dom skulle dra vilket var trevligt. Sen på bussen så träffa vi även Martin vilket var
trevligt :P
Men tyvärr så kom bara Robin till skolan idag men lektionerna kan ju faktist vara roliga
utan Dennis och Blommis också. Plus att man var tvungen att jobba för att få till en arbetsuppgift så
kanske var det lite tur ;)
På lunchen lärde man även känna två nya killar men den ena vet jag inte vad den heter tyvärr.
men det var Robins klasskamrater som han har lunchat med tidigare och Samuel var ju självklart också medeftersom han också går bygg.
Men man klarar av han små stunder iaf .
Så vi satt och snacka gustava eftersom vi båda bor här men jag bor ju bland dom unga mammorna och han bor i den fina delen såklart ... XD
Då la faktist Noha en rolig komentar eller rolig och rolig jag skratta iaf ;)
Han fråga när jag skulle bli ung mamma och att han gärna kunde hjälpa mig typ hahaha
Som tur var tog alla det som ett skämt sen var lunchen över XD
På eftermiddagen vart det chill och man skulle bara visa sin drömlastbil och självklart tog jag den här :P
skulle fan inte banga att köra den här :D
Resten av dagen har det inte hänt så mycket har väll bara ringt Ludwig för att få hit han till Tisdag så att vi kan intervjuva han då.
Men nu ska man nog sova fan :)
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0