Båtutflykt med mer :)

Hej XD
Sorry om jag inte skrivit men har inte orkat.
Men i lördags var man ute på äventyr :) Då fick msn hänga med Madde med familj ut med båt.
Det var skit kul eftersom vi satt längst fram i båten och hoppade nästan när vågerna vart så stora :D
Sen var ju vi blötast kan man säga ;) Hade jätte trevligt och vi fikade även med hennes farmor i båten vid st eriksplan. Efter det åkte vi ner till slussen och såg statshuset sen åkte vi även under Drottningholmsbron :)
Så jag säger det stockholm är fan vackert om man ser det från vattnet :D
Efter middagen så ringde jag även Natti och hemma hos henne firade man hennes lillebror så jag drog dit.
Det var trevligt :)
Fast sen drog Natti , jag och Andreas hem till honom och Natti visade mig spelet Fear som jag trodde skulle vara läskigare XD
Men sen skulle Andreas på krogen så vi drog ut och träffa folk.
Kom inte hem fören kl 2 så jag vakna as sent igår så det hände inte så mkt förutom att jag mobba syrran för att hon såg en koriansk erotisk bölfilm enligt mig :P vilket jag hade jätte kul för!
Sen idag har det väll bara varit en vanlig måndag , jag ringde även och väckte Dennis men han kom endå inte till skolan... fast Blommis var ju där så lite kul hade man :)
Efter skolan var jag typ med mamma hela dagen och vi åkte även till plantagen och prata ganska mkt vilket var kul :)
Men nu ska jag sova
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0