nya skor och Ludwigs nya bil :D

Hej XD
Idag vakna man utav att morsan väcker en för tidigt *morr*
Anledningen var att Ludwig var här hemma eftersom han hade leverans till Ekerö möbler så jag passade på att intevjuva honom då :) vilket var tur !
sen somna man om vilket var skönt <3
Men denna gång väcker Joakim mig och man blir tvungen att ta in hundarna som sprang runt Nette , hon var här för att hämta Katy med Pitus så det var lite kaos för henne hehe XD
tur att man rädda henne ;)
efter det gjorde man iordning sig till skolan där man hade möte. Träffa även Andrea när jag var ute med hunden :)
I skolan gick det bra som tur var.
Sen hade jag Dennis och David planerat att åka till Ekerö bilteknik men Johan kunde och två bilmekanker var sjuka vilket betydde att dom inte kunde intevjuvas.. :(
Som tur var rädda morsan oss och ringde en kontakt på träkvista bilservice :D
Åkte även till Vällingby med morsan och Johanna för att köpa höstskor :)
dom är så jävla snygga <3
Ludwig köpte även en ny bil idag så jag och Per åkte med för att kolla vad det var för någon.
kan inte stava bilmärket men det är en jänkare med pawer och V8 såklart ;D
Och snäll som Ludwig var fick jag hänga med på den första turen :D :D
Så jävla stark bilen är. Tyvärr så gick bilen sönder när vi var nära Ludwigs hem :(
Men hans kompis som är bilmeck kom fast han kunde bara laga bensinslangen ... han som sålde bilen kom också men vi fick inte igång den.
Så det fick bli bärgare till gustavsberg där dom har bilmeck ....
Så nu är man fan taggad på att köra bärgare men vi får se vad som händer
Men åkturen var så jävla nice även om det bara var en stund så jag har haft kul idag :)
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0