Fredag XD

Hej :)
Idag vart det till skolan tidigt som det typ ska vara ;)
När man kom till bromma så träffa man ogge med kompis och Dennis så vi tog samma buss till skolan där ifrån.
Så när vi sitter på bussen börjar jag och Natti snacka om vad vi ville göra ikväll och båda ville dricka men det ville ingen annan vi frågat.
Då säger Ogge helt plötsligt "fan sitter man brevid alkolister eller ? " eftersom han satt emellan oss vilket gjorde att alla skratta typ :P
väl på lektion så sakna vi läraren så jag tävlade mot Natti i tetris som satt på sin lektion och spelade :)
sen hade vi bara två tråkiga lektioner.
Men till lunch drog vi och åt fast vi slutat eftersom vi fick efterrätt och jätte god mat ;)
Sen tiggde vi även skjus av Dennis morfar som hämta han . vilket var skit skönt att skippa bussen !!! :D
Fast jag vart tvungen att hjälpa morsan i tvättis sen eftersom hon hade ramlat i trappen ordentligt :(
Men sen träffa jag en person som det känns evigheter man såg men det var ju bara en vecka sen ! XD
MADDE SÅKLART !!!! XD
Man kan säga att vi prata om allt och lite till. Vi var även med hennes syrra som vi tog ut på promenad.
Då snacka vi ganska mycket om två herrar som bor i Skärvik och självklart träffar man dom snacka om.
Det vart jävligt pinsamt eftersom dom gick en annan väg...
Men då ropade jag hej eftersom jag inte är sur eller nåt !!! den ena dissa totalt och den andra vände sig om när madde ropade.
Vist sved det lite men Madde vart nog lite mer förvånad en jag kan man säga.
Annars var det skit kul hos Madde ska även dit imorn på poolparty innan man ska till farfar :)
Ikväll har man väll varit hos Mårten och Anneli , haft trevligt som vanligt .
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0