Hårkurs :)

Hej XD
Idag var jag och Natti och sola solarium , vilken tur vi hade att busschaufören var snäll !
Eftersom det är röd dag och då funkar inte Nattis kort , det var samma sak i måndags fast då fick vi gå hem från Bromma :S
Det var det jobbigaste jag varit med om men idag slapp vi promenaden i detta slaskväder :D
Sen i torsdags var jag på hårkurs på Sivletto , det var kul fast mitt tålamod brast några gånger när jag skulle göra fresyren på min partner ;)
Men jävligt nöjd vart jag med resultatet ! :D
Sen gjorde även hon en fresyr på mig , kjag vart jäkligt nöjd med det med ;)
Så den kvällen vart bra förutom att man åkte tunnelbana själv , fick huvudvärk på vägen hem :S
Igår var det även Fredag den 13 och då fyllde min kära syster 15 år :D
GRATTIS i efterskott Johannna !
Och självkart fick hon detta av mig ;)
På kvällen kom även släckten hit och firade , imorn ska man hem till farsan och fira henne och Jonas :)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0