igår kväll och idag XD

Hej XD
Igår vart det som sagt en biltur med Madde, Dennis och Timmy.
Ibörjan var tyvärr inte humöret på topp men sen var det kul , när vi åkt en stund for vi hem till Timmy och där spela vi flipper och måla på oss själva :)
Elr rättare sagt Timmy måla på mig och Dennis på Madde :P
Min arm.
Maddes arm.
Sen idag har man sovit länge för en gångs skull XD
Madde och jag åkte även till Robins grav, Madde var så snäll att hon lät mig köra dit :D
Sen åkte man hem igen efter en stund eftersom det blåste satan och var kallt !
På eftermiddagen snacka jag med morsan eftersom hon lovat att övningsköra med mig , det sluta med att jag fick köra ner till Taxi , sen från Betlehem till Törnby och eftersom solen var i ögen där så bytte vi igen vid klevbergsvägen så att jag fick köra upp till farsan :P
Men eftersom vi hämta Johanna och Sofie så fick Sofie köra tillbaka till Ekerö.
Sen hade vi familjemiddag , jag har väll varit ganska fastklistrad vid datan efter det förutom när jag och morsan tog alla hundar på kvällspromenad ♥
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0