R.I.P

Hej !
Sorry för min frånvaro men det har hänt massor av tråkigheter...
Det börja med att man vakna upp , fick veta att kompisar och bekanta varit med i en trafikolycka :(
Sen när vi sprang in och kolla datan fick man även veta att Fanny som träffa en del i sommras inte klara sig och gått bort :(
Såg sen att det var tisdag och självklart ska det vara den jävla skitdagen också ....
Så på kvällen åkte vi på minnestund , den var där det hänt och det var så jävla sorgligt och fint :(
Senare på kvällen fick man även ett telefonsamtal från Östersund så mamma och Per fick kasta sig i bilen upp dit eftersom Märta höll på att somna in :( <3
Sen kom även Dennis och Madde över på filmkväll och Madde sov även över , det var skönt att vi hitta på något , jag och Bugsy följde även Dennis till macken när han skulle hem XD
Ringde även mamma när jag var på väg hem , då fick man även veta att Märta hade somnat in och att dom inte hunnit upp tyvärr :( <3
Så detta dygn har varit jävligt jobbigt men nu ska jag städa.
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0