ut och resa ;)

Hej XD
Slagga hos farsan i natt så imorse fick man kvaletetstid med syrran eftersom vi skulle göra sällskap till Ekerö.
Sen var hon även gullig att laga min nya väska vilket jag är väldigt tacksam för :)
Hon sydde dig knappen eftersom ena handtaget hade låsnat XD
Skulle igentligen till stan med Natti men vi hoppade det , jag var hemma hos mamma och hjälpte till med förberedelserna för påskkalaset Tova skulle ha :)
Men sen när gästerna var jag på rummet , chatta lite med Dennis och funderade massor om allt mellan himmel och jord XD
Fast sen när alla gäster åkt , även Tova som ville sova hos sin kompis så åt man middag hos mamma , det kändes faktist lite konstig med verken Tova eller Joakim där , sen fick mamma även nog på mig så hon har bokat en resa till mig och mormor så jag åker den 21 tror jag och är borta 8 dagar ;D
Sen när man kom hem till pappa muntra han upp mig genom att snacka om sin roliga morfar , deras relation , sen kolla vi även roliga youtube klipp :)
Älskar fan min familj som finns för mig här i vått och tort ♥
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0