denna vecka XD

Hej XD
Kommer knappt ihåg vad man gjort nu för tiden , just när man ska skriva om det blir man sur över det också.
Fast i Måndags så träffade jag Madde på väg hem från skolan , då kommer även Erik och tar samma buss som oss , då hade jag fan kul , det hörde säkert hela bussen ;)
Hängde även med dom två till skärvik och hade trevligt , sen drog även jag och Madde till ekvägen, träffa Dennis .
Så man var inte hemma fören vid åtta men jag fatta ju inte att kl bara flög iväg eftersom nu börjar det bli ljusare ute också :)
Sen har även katten såm bor i mitt rum vågat säg fram mera och mera XD Fast hon har kissat i min säng så lite bitter får man vara ...
Fast imorse skrämde hon skiten ur när jag var ensam hemma , det lät i köket :O
Hundarna var inte heller hemma men sen vart man glad att hon vågat lämna mitt rum ;D
Sen igår Hade man avslutningsmöte på BUP fast dom har beslutat att jag måste gå kvar där... Sen var det ju inte så bra att mamma och jag bråka i bilen på vägen dit men efter mötet skjusa hon mig till kyrkogården vilket gjorde mig tacksam !
Vi hitta även några gammla gravstenar som var uppstälda mot en vägg , det var ganska coolt när den ena var från 1920 :)
Fan nu ska man snart slå upp matteboken så man inte feilar på fredag ;)
Ses <3


Kommentarer
Madeleina

Skriv!! :D

2012-05-02 @ 10:50:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0