lite smått och gott ;)

Hej XD
Sitter och chattar med Dennis som åkte till Spanien i Söndags.
Tyvärr vill han inte spana in spanjorer åt mig han hade inte tid eftersom han kollar in alla brudar istället ;)
Igår var det en ganska bra dag slapp skolan efter lunchen med Natti och Dina :D
Eftersom en präst skulle snacka med oss om allt som hänt... men vi snacka den kristna tron och jag fick svar på min enda fråga jag hade till dom så jag var nöjd :)
Sen på kvällen tog jag och Madde en tur till Robin och henns släkting och tände ljus , jag kan verkligen inte fatta att det gått en månad på Fredag :(
Sen träffa vi även Timmy en stund men sen fick vi en ide och drog hem till Madde :P
Fast tyvärr gick inte hennes pappa med på det så det gick inge bra ;)
Efter skolan var jag även med Natti och köpte ny väska som är skit snygg !!! :D
Sen idag så hade man en kort dag och sluta kl 11 så då drog jag och Natti till Max och åt lunch eftersom skolan fixat så vi kan äta där med :)
Sen efter det åkte vi även och sola solarium , det var första gången för oss båd så som tur var fick vi hjälp , man såg fan skillnad på en gång :D
Vi ska även dit på Fredag och man länktar redan , det var ju såjävla skönt och ligga där i värmen :)
Fast vi körde fan inte naket som hon på bilden iaf.
Sen får vi se vad som händer resten av kvällen har inget planerat , imorn ska man övningsköra och träffa farmor och farfar , dom har man inte träffat på en månad så jag längtar fan :)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0