Blondie ;)

Hej XD
Igår kom Putte och hämta Pucca eftersom han och Carro ville låna henne , vf inte när jag endå ska till pappa denna helg. Fast det vart en långpromenad bara hon och jag innan :)
(gammal bild på mig och Pucca <3 )
Det roliga var ju att Carro verkligen är blond , nu menar jag inte för att vara taskig <3
Men vi snacka om religioner och pansionärer och kom in på min mormor hennes syster , sen även att min morfar är budist, då säger Carro " men Patrik är inte dina föräldrar budister ? " Puttes svar var ju klockren " Ja Carro jag och Essa har ju samma pappa " , då vart hon ju ännu mera smartare och kom på att han var ju morbror , då var man ju gammal ;)
Haha då svara Putte en gång till " Ja men Carro jag vart ju morbror vi 7 års ålder... "
Hehe och dom här har varit tsm i 10 år ;D
På kvällen så gick jag och Bugsy en promenad med Madde , det var trevligt men samtidigt skönt eftersom vi snacka om viktiga saker ! :P
Sen idag sola man igen , jäklar vad det var skönt fast man ska ju inte göra det för ofta ;)
Vart även att  köra farsans jobbarbil eftersom att Anders inte kan ha pappas bil hemma när vi behöver den ....
Men ska fan inte klaga tycker det är ganska skönt att köra automat XD
Och då behöver man ju bara tänka på vägen , vart fan förvånad att möta tre pussar på 10 min i färentuna :)
Vi var även på påskmiddag hemma hos farmor och farfar , det var hur trevligt som helst !
Men nu ska jag försöka bli glad och klura ut vem Emelie Ronja Grahn är och vem hon vill vara XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0