arg så jag kokar !!!!

Hej XD
Ibland blir man så arg så man kokar... Morsan var ute och rasta Pucca i morse eftersom jag vaknar sent nu på sommarlovet , självklart möter dom en dom en hund som man brukar göra , sen att morsan inte är van att ha Pucca i koppel gör att hon drar i kopplet eftersom hon vill hälsa.
Så för att få pucca lugn så la hon ner henne på marken som våran hundtränare på brukshundsklubben visat och efter ett tag blir hon lung :)
Men då ska hon med den mötande hunden kalla min mamma för djurplågare och att man istället ska ignorera hunden när den missköter sig... Av erfarnhet vet vi att det inte funkar så då sa morsan det att i en hundflock funkar det inte riktigt så och att klubben hade lärt oss detta för att hunden ska lära sig att lyda !
Det komiska var att hennes hund slet som fan i kopplet också så hennes metod visar ju bara att den
inte funkar :)
Så nu ska typ den där gravida kossan anmäla morsan för djurplågeri och bla bla bla ....
Vist kan hon anmäla oss för vi gör ju rätt och går inte över gränsen någon stans men dock vet jag gånger då sånna människor går för långt så man blir ändå lite orolig att förlora sin älskling <3
För jag vet inte själv hur jag ska klara mig utan henne !
Men nu ska jag kolla bussar och besöka Robin :(
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0