Bröllop och Tungboken :D

Hej XD
I Lördags var man på bröllop , det var en jätte fin cermoni !
Var även kul att träffa moster med familj , Lasseman som man inte träffat sen Bengts begravning :)
Hade jätte kul hela kvällen tills det vart lite bråk och en snubbe skulle slå en gamling som bara ville hjälpa till ...
Som tur var gick Per i mellan , onyckter som han var föreslog han att alla skulle kramas i stället HAHA !
Under kvällen sjöng man även karioke , spela även in när Lasseman och Johanna sjöng HEHE :D
Allt var underbart och man kom inte i säng fören vid tre.


Sen på Lördagen stod man i Hagaparken och visade upp Biju , antagligen har vi några som hade intresset :)
Igår och idag har man försökt bli varm i kläderna när det gäller skolan , idag fick jag även köra lite , det gick jäkligt bra om jag får säga det själv ;)
Fick även teoriböcker och tungboken är tjockare än den ser ut :O
Lite roligt är det att styvbrorsan precis beställt alla dessa böcker också :)
Var även med Dennis igår och köpte bildelar med honom , sen på kvällen gymma man med Johanna :P
Idag har man även hjälp Natti med att välja färger till ett sovrum , ikväll ska man måla om mitt gamla rum som Joakim ska få :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0