dom senaste dagarna XD

Hej XD
I förrgår kväll vart det en joggingtur med powerwolk i till cafet där man träffa Dennis , lite senare träffa vi även Sandgren ett tag men sen fick hon myrrer i brallan eftersom vi inte hitta på något :)
Fast när hon dragit så drog vi till asvaltsmaskinen och provsatt den ( Vi gjorde inte inbrott )
Och jag satt i förarsättet , jäklar vilken känsla XD 
Kanske låter konstigt att jag skriver så men man satt högt upp :)
Tur nog var Pucca lydig den kvällen och satt eller låg ner medans hon vänta på mig , dock såg jag inte det idag men så fort man kommer bort från kvarteret så sköter hon sig :D
Sen igår vakna man tidigt eftersom jag var tvungen att gymma innan man skulle på bio med Emil och Johanna, valet av film var inte mitt men jag hängde med iaf eftersom det var det farmor ville , kusinen åker ju snart till åre igen XD
Filmen vart den nya Batman , den var faktist bra :)
Sen på kvällen träffa man Dennis igen och snacka typ om allt och inget , jag säger det nästa sommar kommer det hända massor :D
När vi sitter vid macken hälsa man även på morfar som tanka taxibilen. Det roliga var också att Dennis fråga om jag viste vem som körde eftersom jag vet vilka dom flesta som kör är för några , då skratta jag och sa att det såg ut som taxi 13 och att det antagligen var morfar haha XD 
Vart även en vända i stan idag med Natti vilket var riktigt kul eftersom vi inte har träffat varann på evigheter typ!
Dock börja det spöregna och min ända tanke var typ frisyren som jag satt upp , ett jävla paraply kostar typ 80 kr minst :O
Tur hade Natti två tjocktröjer med sig så jag kunde ha ena över huvet :D
Så när hon hittat en grej till sin mormor i present åkte vi hem igen.
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0