Födelsedag och fallskärm XD

Hej XD
I Lördags fyllde Tova och lillkusinen Elvira år :)
Så då vart man väckt för att sjunga för henne och sen dra vidare till morbror och fira båda två vilket var kul !
Dock var det nära att min fresyr vart katastrof eftersom mitt tålamod var på noll och den vanliga fresyren ville inte funka ... så då vart jag kreaktiv , gjorde en annan i stället :)
Väll hos morbror hade man kul , träffa en bebis på en vecka , var urgullig , sen kom även styvbrorsan och hans brud dit , då snacka jag med henne och hade kul :)
Johanna hade även sjort tårtan dagen till ära ;)
Igår var man även i väg och hoppa fallskärm :D dock har jag en film på det men inte lika bra på att göra bilder av det som Johanna så har så tar henne och Evelyns bilder istället ;) 
Hoppas dom inte blir sura bara XD
Nu ska jag försöka lösa dagen XD 
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0