Första skoldagen :)

Hej XD
Idag var det första skoldagen efter sommarlovet.
Det bästa var väll att få tillbaka sin älskade macdator och den sociala biten :D
Lektionen vi hade var typ bara en timme. Fast jag Natti Dina Kim och en ny Kille som jag glömt namnet på stannade några timmar till.
Dels var det för att jag och Dina glömt våra lösenord , sen hade dom andra saker som behövde bli fixade , medan vi väntade satt vi mest och snacka , i bland kom även en lärare förbi och snacka med oss :)
Sen när man kom till Ekerö hängde man med Natti till körskolan som tyvärr var stängd. Så då drog vi till Ica , köpte ett kallt kaffe som smaka pucko och kaffe , jag som inte gillar kaffe tyckte det var jätte gott, den njöt vi av när vi satt och snacka livet , framtiden nere vid kanalen :D
Vi träffa även Nattis mamma när Natti skulle köpa Zlatanhårband som jag kallar dom inne på sportaffären ;)
Ikväll har man där i mot varit hemma och hjälpt syrran med Bröllopstårtan hon bakar till i morgon då Ola och Malin gifter sig :)
Även fast det varit fullt upp har vi hunnit brottas i soffan , jag har slagit mamma i gutar hero så hon bad mig fara och flyga eftersom hon är en sådan dålig förlorare ;D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0