haha XD

Hej XD
Idag vakna man tidigt då morsan väckte mig vid halv 9 typ , tur nog somna jag om efter frukost så jag vakna lagom till att göra lunch :)
Tyvärr vart morsan inte glad av det Biju kom ut senare på promenad än vi kom överens om... fast det löst jag med att gå med henne och katy till Taxi och lämna henne där eftersom jag är så trött på henne ! :D
När man kom hem igen hade brorsan klätrat genom mitt fönster eftersom jag låste dörren ... tur nog förstördes inget XD
Fick även veta av Johanna att farmor ville få mig och henne att övertala kusinen en rutt på stan eftersom han enligt farmor bara satt hemma vid datan vilket jag skratta åt jätte mycket haha , det räcker inte med att jag och Emil är lika gamla vi har samma intresse att vara inomhus också XD
Så nån gång i veckan blir det stan kanske :)
Var även ute på en joggingtur nu ikväll men istället för att jogga hela tiden körde jag intervaller vilket var nice.
Tyvärr fanns det inte lamper på gångvägen hela vägen men som tur var hade jag Pucca brevid :D
Visst denna bild kommer inte ifrån idag men den fick mig att le stort eftersom hon ser lite knäpp men samtidigt skit söt / gullig ut haha <3
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0