Hunger games m.m. XD

Hej XD
I Lördags var man ute och hade kul med Dennis sen drog vi hem till honom och spelade super mario vilket man inte spelat på evigheter ! 
Så man kan ju säga att tiden sprang iväg så när några cykla förbi mig på vägen hem och sa god morgon var man bara tvuungen att skratta haha XD
Sen igår firadem an lillebrorsan som fyllde 10 år :D
Sen på kvällen var vi iväg och fiska med hans nya kastspö , när jag står där och visar hur man gör fick jag napp efter ett par kast :)
Berättar mer om gårdagen imorn när bilder finns på datan men jag kan ju säga att firren vart dagens middag.
Idag har jag där i mot inte gjort det jag planerat eftersom man har en glasflisa i foten som inte kommer ut ...
Så i stället för att tränna läste jag ut hunger games som jag börja läsa igår :D
Sen tänkte man ju att man ändå kunde se filmen när man ändå var i farten XD
Dock vart jag besviken eftersom man missa viktiga detaljer och det fanns ingen snygging att dregla efter ;)
Men den var hyffsad i alla fall.
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0