städat , släckträff m.m. :)

Hej XD 
 Igår måste jag säga att man hann med ganska mycket !
Så fort man vakna var man barnvakt till syrran hela dagen vilket gick bra :)
Fast måste erkänna att jag mest satt vid datan men det är ju för att hon har kompisar i området så jag lagade typ lunch och skicka henne till rummet en gång.
Sen när styvfar kom hem så vart det att hjälpa till med middagen , sen drog jag och Johanna ut och jogga/gick/sprang , fy fan vad nice det var !
Känslan när man sprang så fort att man knappt orka var ju helt jävla underbar :D
När man var hemma igen gick man från att läsa bok , tänka:
Till:
Så rummet är städat om man bortser från lite småsaker bara :)
Idag har man varit på släcktträff också , jag och farmor var först där haha.
Som tur var droppa fler in efter någon timme , sen när man hälsat på alla drog jag och Anton till hundön som för en gångs skull var fullproppad med hundar :)
Tyvärr var inte Pucca med men Tuffe hade kul , sen lekte jag med fem hundar och kasta pinne  och hade dragkamp med dom.
Vart även förvånad när jag skulle kasta pinnen en gång och en lekfull labbe togg den helt plötsligt genom att hoppa och ha sig :D
(Den svarta är Tuffe )
Efter det drog man tillbaka och sa hejdå till släckten XD
Hitta bara denna bild på fejan och den är på gammelfarmor Rose :)
Samåkte med Anton , Emil och Tuffe eftersom dom skulle till Stenhamra och jag Hamargården eftersom jag inte pallade vara hemma själv och har inte varit hos morfar och Ingela på evigheter :D
 Morfar skämta med mig ett antal gånger vilket är sältsynt ! ;)
Snacka även en massa med Ingela vilket är lika kul varje gång.
Sen kom även morbror Putte dit och det sluta med att han tog polis grepp och skit för att vi bråka om fjärkontrollen.. fick dock tillbaka den efter lite krig och han kolla mobilen och ifrågasatte allt jag hade där XD 
Fast han var snäll nog att inte titta sms eftersom jag hatar när folk gör det XD
Ses <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0