haha

Hej XD
igår hade man ont i magen fast dagen vart lite rolig iaf.
Eftersom Dennis vill köpa en bil tillsamans med Robin så att dom kan mecka med den m.m ,
var jag bara tvungen att fråga om dom skulle dela på brudarna också ;)
Så då skulle dom tydligen dela mig på mitten, då skulle Robin ta överkroppen och Dennis midjan och neråt XD
Haha fy fan vad jag garva då men självklart får dom inte dela på mig :)
Haha var bara tvungen att göra en bild XD
Sen så har denna dag inte varit lika rolig, jag blir fan galen på vissa klasskamrater som tycker abort är fel, att det är kvinnans fel om hon har kort kort vilket gjorde mig förbanad !
Men nu ska jag ut och träffa Madde med fler :D
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0