bion och hundön :)

Hej XD
Igår vart det att fara till vällingby med Tova , vi kom dit lite väl tidigt och eftersom hon hade namsdag i förrgår gick vi till BR och köpte pännskrin till henne ist :)
Haha Tova ser inte så glad ut men hon gillade filmen iaf , favoriten i filmen var ju självklart mommo ;)
Sen idag försökte morsan hitta på något vi kunde göra , då föreslog jag hundön i drottningholm.
Så då packa vi ihop alla ungar och hundar , samtidigt fick jag köra dit :D
Ungarna fick dock leka i laborynten eftersom det roade dem mera än att spana in alla sortes hundar som var där vilket jag roade mig med :) 
Vart även förvånad över hur tråkig Pucca var och om hon sprang var det för att skälla ut Biju :S
Som tur var skötte hon säg när man sa till XD
Sen fick vi även lite panik när hundarna börja bada och simma :O 
Pucca hatar att simma hon älskar vatten men vill hälst ha tassarna i sanden för annars känner hon sig inte trygg , nu skulle hon simma i det äckligaste vattnet som finns så när vi väl var hemma har jag duchat alla hundar ! :)
Dagen vart lyckad iaf och jag har fått röra på mig lite XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0