dagarna som gott :)

Hej XD
Sen sist har det nog inte hänt så mycket. Har mäst legat på latsidan med Pucca vid min sida i soffan :)
Vist blir väll inte morsan så glad men eftersom alla jourhundar får så tycker jag gott och väl att även Pucca ska få det , själv älskar jag när hunden ligger brevid en i soffan / sängen :D
I Måndags var jag lite aktiv iaf och tog en rask promenad med Pucca på en h och 30 min , det var riktigt kuleftersom Puccas foder har börjat värka så hon inte har ont och kan springa :D
Senare på kvällen tog vi även jourhunden på bar gärning när hon tjuvade mat som vanligt haha XD
Igår var man även ute en sväng och träffa Dennis på kvällen vilket var nice.
Vi satt mäst och snacka men det var skönt att komma ut ur huset ! :)
På vägen hem snacka jag även med Love , han kommer hem på Lördag :D
Men nu ska man på bio med Tova :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0