inpulsiv båttur :)

Hej XD
I förrgår gjorde man saker man inte brukar göra :)
Först träffa man Natti och Dennis för vi tänkte grilla , sen när man står där på ica så träffar man ju gammla kompisar , självklart var det Erik och Adam :)
Först fick jag panik men sen stod jag väll tyst vid Dennis för jag glömde typ bort hur man beter sig haha XD
Sen vart det ner mot kanalen och där båtarna ligger , våran brasa vart så feil så vi tog en båttur istället , fan vad kul det var , när vi skulle få båten till vattnet .... det var nog det jobbigaste jag varit med om :)
Fast det var värt det !
'
Efter båtturen satte vi oss vid ett par bänkar vid centrum och snacka om allt möjligt :)
Sen bytte vi även till busshållplatsen och satt där ist.
Man kan ju säga att den kvällen vart lyckad !
Det vaart även gårdagen då jag och Dennis åkte ut en till sväng med båten , kom garanterat längre ut med den denna gång :)
fick även skriva försäkringspapper igår vilket var lite negativit men annars var resten av dagen bra.
Imorn åker man även till Dalarna för farbror Morgan som köpt sommarställe där :)
Haha pappa ringde och väckte mig idag för att fråga , självklart hänger jag med då.
ses <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0