skansen med syskonen :D

Hej XD
Igår hände det mycket saker , jag var typ som värsta segångaren typ efter för lite sömn.
Det började med att man åkte till skansen med Johanna, Jonas och Evelyn :)
Hade skit kul , har ju inte träffat brorsan på en evighet typ så det kändes bra att hitta på något med honom !
Fast tyvärr har man ju även lesnat lite på skansken men jag älskar reptilerna fast jag har blivigt livrädd för ormar ;)
Det var även barnens allsång på skansen så vi lyssnade lite på det när vi satt och åt , det var så roligt att se hur Jonas var med och sjöng och allt samtidigt som han åt ;D
Sen efter skansen tog man Pucca och träffade Madde :)
Vi tog en lång tunnelbane/busstur , måste bara säga att jag är stolt över Pucca som skötte sig <3
Fick även beröm av tre personer som tyckte att hon var fin , en gubbu ville även köpa henne haha XD
Efter åkturen drog man hem till Dennis , vi träffa honom en sista gång innan Sala.
Så vi hängde typ i hans garage eftersom jag hade hunden med mig och ute atakera myggorna :)
Nu ska jag springa ut med Pucca innan man drar till Sala en vecka med Madde :D
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0