filmkväll XD

Hej XD
Igår vart det filmkväll hemma hos Dennis , då kolla vi på ringaren i notre dame, jägarna :)
Fast kärleksparet åkte till statoil i början av jägarna så jag såg den med sällskap av Dennis hundar istället tills dom var tillbaka. Sen hade jag jävligt kul när Dennis skulle kjusa hem mig :P
Haha vart glad att han skona min rumpa vid fartguppen XD
Jag och Madde åkte även hem till henne när hon skulle äta , det var även kul , nått som gjorde mig glad var att lilla Frida gilla mig :D Hehe kan knappt vänta tills man hälsar på småkusinerna i kalmar !
Sen idag har man typ latat sig hela dagen förutom en långpromenad med Pucca :)
Har även lyckas snacka i telefon i 50 min vilket för min är ganska otroligt XD
Men nu väntar sängen för imorn är hela dagen planerad ;)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0