Sömntabletter och Pucca :P

Hej XD
Är nu hemma från Sala , idag åker man till mormor så det är ganska dött här just nu.
Måste bara få berätta hur jävla besviken jag känner mig just nu ...
Tog en sömntablett igår , vart så jävla trött så jag inte kunde snacka med Love :(
Och det värsta var att jag ändå inte kunde sova hur mycket jag än ville .... :O
Så idag är man typ värsta zombin ...
Kom i alla fall hem i förrgår , det ända jag pallat är att bry mig om Pucca som är skendräktig :/
Syrran snacka något om att motion ska så hon blir "frisk" så nu har man varit två vändor i Mastbaken :)
Igår var hon även lös hela tiden , lyssnade utan att få massa godis , sket även i dom hundar vi gick förbi :D
Toppen på Mastbacken :)
Anledningen till att hon är koppellös är att morsan hämta hem den nya jourhunden när jag var i Sala , då hade lastbilen alla hundar åkt i gått sönder , då lånade min kära mor ut alla koppel , fick tyvärr bara ett tillbaka XD
Söt är valpen vi fick hem i alla fall ;)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0