gott och blandat långt inlägg :D

Hej XD
I Tisdags kom äntligen Love hem till mig , det vart ganska kul m.m.
Han fick även träffa Madde och Dennis , som tur var jobba morsan hela dagen :)
Sen när han dragit hem drog jag , Madde och Dennis till Robin , det tog ganska mycket längre tid än vad
det brukar !
Först var bussen sen så jag kom bara till träkvista , sen fick dom soppatorsk , tur nog kom Madde till macken , det vart lite kul när det kom lite bensin sprutande ;)
Sen när vi väl kom till graven efter lite åkande fram och tillbaka gjorde vi det fint.
(Bild från Robins födelsedag förra veckan )
Jag, Noa och Love var även där på nationaldagen , lämna flagga och ros precis som Dennis och Madde
hade gjort :)
Kan fan inte förklara den här jävla sorgen allså :( saknar min älskade vän så jävla mycket , kan inte fatta att det gått 3 månader och 11 dagar nästan exat på klockslaget också .... :(
I Onsdags hade man en fullspäckad dag iaf :P
Först var man på Ekebyhovskolan , titta på avslutning . Men tyvärr var inga av syskonen uppe på scenen XD
Fast Johanna fick diplom för den mäst frispråkiga, det gick ju i släckten sa P.K när jag och Madde snacka med henne en stund :D
Har tyvärr ingen bild på henne men tog en fin syskonbild på Tova och Joakim iaf ;)
Sen åkte man med Natti till vällingby , det var jävligt kul att träffa henne ! :)
Tyvärr så var jag tvungen att dra ganska snabbt eftersom mormor skulle hämta mig i Handen eftersom jag skulle ut till henne och jobba.
Så Torsdag och Fredag rensade man , klippte gräs i trädgården , sen var man ju tvungen att ta en paus för att se ett lastbilsprogram , sen såg man antingen på fotbollen eller fortsatte i trädgården XD
Sen fick man även höra tjat från mormor att telefonräkning vart dyr när jag snacka så länge ... ;)
Igår åkte man iaf hem för att vara med på släcktträffen vilket var ganska kul , tyvärr regna det så vi var här hemma XD
Vart även att man åkte och bada med Dennis och Madde :D
Fast det var bara jag och Madde som bada , tyvärr hoppa jag inte bara i utan det vart lite tvekande faktist :)
Hehe lite mkt bilder kanske , ändå tog jag inte alla ;)
Efter badet skulle Dennis skjusa hem oss först , då mötte vi farbror blå på väg till moppen , självklart vart Dennis lite osäker så jag fick ta moppenycklarna XD
Fast dom leta bara efter fulla ungdomar så det var lugnt , medans jag tog moppen fick Dennis ta mina grejer ;)
Det sluta med att alla sov hos Dennis också :D
Eftersom i går hade vi så jävla kul på alla sått och vis !
allt från dragkamp om Madde till att jag låg i stora sängen , dom i soffan när vi såg film tills Dennis tyckte att dom skulle ha sängen och lyfte bort en motvillig Emelie ;)
Fast sen låg vi alla i sängen istället fast tyvärr vart det inte så bra bilder XD
Haha en av dom bästa kvällarna på länge iaf, dom lät mig snacka i telefonen också , till skillnad från mormor klaga dom inte XD
Sen när vi vakna på morgonen så fick man jätte god frukost också , sen kom morsan utan förvarning med morfars bil , då fick jag övningsköra till knalleborg , lidl innan vi åkte hem :D
Gick ganska bra , vart lite stolt över fickparkeringen faktist !
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0