helgen :D

Hej XD
I fredags vart det inge Mariatorget , istället var man hemma hos Madde och såg olika filmer , det sluta även med att jag och Dennis sov över där :)
På Lördagen byte vi hem och var hemma hos Dennis , eftersom fröken Grahn var så lat och inte orka gå hem så bestämde hon sig att sova över :)
Fast gå fick man göra ändå ... Eftersom vi tog samma buss som Madde hem fast vi drog till Statoil :)
Sen tänkte ju smarta vi att vi tar Älvnesbussen... fast det vi missa var ju att den redan kört förbi Dennis när den är i Träkvista så det var bara hoppa av och gå ... :P
Sen var jag även lite taskig mot Dennis som var hur trött som hälst , för att han inte skulle somna var jag nära att knuffa honom ur sängen massa gånger :)
Fast när han somna drog jag till soffan , somna typ direkt.
När man vakna på Söndagen fick man även vänta ett tag på morsan eftersom det var en datonerad bomb i centrum... :)
När dom  väl hämta mig så for vi vidare till kusinerna , där vart det fika , sen vart det hem till syrran för att kolla nya husdjuret och lägenheten ;)
Säger bara att det var ett under att min mamma äns gick in :)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0