Antons STUDENT :D

Hej XD
I måndags var det skolavslutning i skolan , det jag inte förvänta mig var att se min ogiltiga frånvaro på
betyget :S
Som tur var hade jag lägst timmar om man jämför med dom vid mitt bord ;)
Drog även ner till morsan och firade genom att äta suchi till lunch.
Vart även en långpromenad med Pucca , det var riktigt nice :D
Tisdag och Onsdag ska jag berätta såg man sista avsnittet av  desperate housewives och sesongsavslutning av greys anatomy , det vart lite sorgligt fast som tur var såg man det med Madde och Dennis :)
Resten ska jag berätta i ett enskilt inlägg.
Sen idag tog ANTON STUDENTEN ;D
Så jävla stolt och efter att han fått alla presenter så börja han fatta att man kan ju ha kul och supa också ;)
Efter utspringet så tog jag , Sofie , Farfar , farmor och *Flora en fika vilket var mysigt :)
Sen för att fördriva tiden satt jag och Flora och rita hemma hos farmor och farfar , hon var så rolig när vi hämta henne från dagis. Eftersom ingen viste vem jag var sa Flora jätte glatt att jag var ju hennes kusin :)
Kusin / syskon har äta upp lakris snabbas tävling ;D
Han Fattade budskapet lite grann iaf ;D
Min outfit ;D
Fokusen låg på dom snygga skona såklart ;)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0