vallning :D

Hej XD
I natt vart min moppe snodd... så man vart ju inte glad när man vakna och morsan berätta det.
Så det vart morgonpromenad med Pucca, självklart låg den typ 200 meter bort i början på skogsstigen.
Vart bara glad att jag fick tillbaka den :)
Fast tyvärr kunde jag ju inte åka med Madde till moppeverkstaden som jag lovat :S
Men men fick åka med morsan och Per till knutby istället :)
Vi skulle prova vallning på Meisie och hon var ju redan tränad visade det sig :)
Riktigt coolt att se !
Sen vart vi kvar någon timme till eftersom vi snacka om organisationen , fick även träffa 13 hundar typ som dom hade på gården :)
Fast det gulligaste var att träffa två veckors gammla lamm ♥
Mariane som vallade Meisie berätta även om en jourhund som var så fixerad vid katter så den hoppa ut genom fönstret på andra våningen :O
Så hon förstod direkt vad vi snacka om när vi talade om Lincon , det visade sig även att hon även fick ha honom innan han fann sitt rätta hem.
På vägen hem vart det självklart lunch på donken , resten av dagen har humöret varit värsta berg och dalbanan så morsan har lovat lite saker i sommar så att jag blev glad igen :D
Drog även hem till Dennis och såg film, ändå såg vi inte film eftersom vi snacka med Madde istället , sen fick även Dennis för sig att snacka om hur mina ex inte passade in i min levnadsstil med mer XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0