Begravningen :( <3

Hej XD
Idag tog man förväl av Robin 1995/5/6 - 2012/6/3  , allting var väldigt fint men saknaden är stor ! <3
i var även med på gravsättningen , då bröt jag ihop typ , alla känslor kom på en gång :(
Tur att mamma , Noa , Maddde Natti och Dina och alla andra var där och trösta betydde jätte mycket !
Var även skönt att man orka vara med det här eftersom då fick man säga ett sista förväl , det var så fint när solen sken när dom spelade sista låten i kyrkan ♥
Jag och Madde åkte även tillbaka till Ekerö kyrka på eftermiddagen med moppen för att se hur fint dom hade gjort med blommerna , även säga hej då , den moppeturen var verkligen för Robin , jag saknar honom så det gör ont men jag har lovat mig själv att leva vidare för hans skull ! ♥
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0