Dom senaste dagarna XD

Hej XD
Idag har det gått 14 dagar sen det hämska hände ... :(
Saknaden är stor men samtidigt vill man leva livet åt min älskade vän iställat för att spilla det.
Lite kul har man haft iaf , bland annat har man fått åka med Dennis när han övningskör , man blir ju lite sotis när han är så bra på det ;)
Sen var man på Top Gar med Natti i Lördags och det var helt jävla asum :D
Lovar att ladda upp bilderna från det snart !
I Söndags vart det även att man träffa Madde och Dennis som kom ut efter att jag och Madde tjatat lite , lite senare åkte vi även bil med Timmy och Matte ett tag , det var nästan kul hela tiden :)
Jag och Madde på biltaket ;)
Igår vart det även av till Skärvik , då träffa man även Erik och Adam , jag och Madde åkte även första moppeturen för i år och det var inte lagligt nån stans :D
Denna dag har varit förjävlig på många sätt, det enda postiva var väll bilturen och liten del av min övningskörning . Så ikväll blir det en fet sömntablet för att kunna somna !!!! :S
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0