gravsättning av gammelmormor <3

Hej XD
Igår kväll brast tårarna ut igen så pallade typ inget... men men idag var man ledig eftersom vi skulle gravsätta gammelmormor.
Det var jätte fint gjort och allt , dagen var ju perfekt timad med att det var gammelmorfars födelsedag , för tio år sen hade vi hans begravning denna dag :)
Så nu finns dom åter sida vid sida på sin favoritplats Dalarö , det fina vädret visa nog att dom samtyckte <3
Sen tackar jag mig själv för att jag tog med mig  solbrillorna eftersom dagen vart tuffare en jag trodde ! XD
Idag fick man även övnigsköra med Per och självklart tog vi capricen , om man frågar mig så gick det jäkla bra ;)
Tyvärr har ju inte Per ett intygg på att han får vara min handledare så därför var vi bara på mastbackens parkering men kul hade man :D
Sen har jag även ägnat lite tid åt lilla Edward efter middagen , jag hade nästan glömt hur söt han var eftersom jag den senaste tiden bara bytt spån och gett han mat och vatten XD
Så för att kompensera upp det lite så kela jag och Tova med honom.
Sista bilden tog Tova så därför är den lite dålig ;)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0