BIO :)

Hej XD
Igår så vart det bio med folk och dom man fick ut var Noa, Kim, Jimmie och Erik , sen Madde såklart ;)
Kvällen vart jäkligt lyckad och filmen vi såg var skit bra !
Rolig var den ju också , alla skratta men tydligen var jag och Erik värst XD
Fast innan vi såg på bion fick vi typ vänta två timmar .... så vi åt kebab och lala runt lite grann ;)
Sen efter bion vart det hemfärd och då träffa man massa roliga killar på tuben, sen när man kom till bromma övningskörde Erik hem och då fick jag och Madde skjus hem av honom till Skärvik eftersom man slagga hos Madde i natt :)
Eftersom vi sov i gäststugan kunde även Jimmie och Erik komma över efter ett tag , då såg vi två filmer och den ena var instängd , bode jag och Erik hoppa till ibland :S Men tyvärr var jag värst , endå har jag sätt
filmen tidigare XD
Sen när dom satte på den andra filmen jag ville se så tog jag över Eriks mobil , det var kul tills Adam vart sur :)
Så snygg var jag igår kväll , sen så börja känslorna pendla som fan när jag var trött så då tog man en nattpromenad i Skärvik alldeles själv i bara natttröja , underkläder , jacka och skor , som gissat vart det ganska kallt så drog typ in efter 5 min :D
dagen efter vakna man , då hade Erik dragit men men vi åt våfflor till frukost iaf , det var supper gott !
Sen innan jag skulle hem var det även en lite moppetur , även om det tog ett tag att få igång moppen så funka den fint fint sen när vi åkte :)
Och ja jag vet ser förjävlig ut :P
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0