nya jourhundar XD

Hej XD
Igår drog man till Linköping och hämta hem lite hundar.
Först vart det lite långtråkigt men vi åt, jag kolla lastbilar m.m. eftersom hundtransporten var försenad....
Men när väl hundarna kom så fick man hjälpa till att ta hand om en hund som inte fick hänga med hem :(
Han hette Uggi och var så jävla ful fin , jag älska honom från första stund, lite pinsamt vart det när han stälde sig och pissa på en splitter ny BMW XD
Tur var hunden Tony som syrran tog hand om värre eftersom han bajsa på hennes ben :D
Men efter många om och men fick vi hem Bugsy och Maisie , Bugsy var redan bestämd från början och man är lite
extra glad eftersom jag valde honom XD
Och han är underbar han med men jag vart mer fäst vi Uggi :)
Han är så jävla vacker !
Maisie är lite charmig när hon hoppar upp och kramar om en typ :)
Sen fick även Tova den lilla hamsten som hon döpt om till något konstigt, anledningen till detta var för att jag klarar knappt av mig själv för tillfället och Tova har mer glädje av honom ! :P
Sen på kvällen var man även tvungen att plugga , det gick åt helvete ... Fast när jag vart ute och kört lite på parkeringen vart jag glad igen , då gick det skit bra ! ;)
Gör ett inlägg om denna dag senare :)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0