gårdagen :)

Hej XD
Igår börja vi skissa och skaffa material till lådbilen min grupp ska bygga tills på fredag.
Fast är inte så impad på min grupp så idag stanna jag hem :)
Fast den största anledningen till att jag gjorde det var att hunden slicka mig i ansiktet två gånger när jag sov , självklart vakna jag , fick värdens alergiska reaktion vilket var jobbigt...
brukar oftast bara få små reaktioner på jourhundarna och inga på Pucca och Katy :)
Igår träffa man även Madde och Dennis efter skolan , vi var mäst hemma hos Dennis och såg på tv , senare på kvällen träffades vi även vid macken , Dennis tyckte vi var värre en han och Robin när det gäller mopparna ;D
Lovade även Madde att hänga med henne när hon ska göra service på moppen i Vällingby vilket jag gärna hänger med på XD
Kom även på en annan väg man kan åka istället för i bromma rondellen så ska snacka med Maddeo ch se vad hon säger :)
Men nu ska jag se på film och fixa mitt rum XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0