kärleksbilen :D

Hej XD
Igår vat man hembjuden till Love på middag :)
Det var trevligt , även Zackis kom över och var med oss ett tag , träffa även Loves mamma en stund , jag hade trevligt hela kvällen ! :D
Sen när man kom till Ekerö träffa man Dennis och Madde en stund innan man skulle hem och slagga.
Fast även om ja la mig tidigt så kom jag inte upp imorse iaf ...
Hade lovat att hjälpa till med småsyskonen så det sket sig eftersom dom härja lite som vanligt så bussig som jag är fick Johanna fixa det XD
Vi målade även lådbilen i skolan idag , några killar i laget vart ju inte så glada... men det sket vi brudar i ! :D
Sulle även med Madde hem till Dennis efter skolan. Fast eftersom jag slutade tidigare så drog jag hen och somna så Madde fick väcka mig två gånger... Men men kom till Dennis tillslut , där såg vi en bra film med Demi More som spelade en strippa som slog om vådnaden över sin dotter. Riktigt bra ! :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0