tillbaka :D

Hej XD
Nu är man tbx på banan igen , idag hade man nationella proven i matte ... det gick skit dåligt.
Fast på lunchen luncha man med Michelle och Kim på Max vilket var gott.
Sen satt man även i gräset och värmen och snacka tatueringar m.m. med Kim tills rasten tog slut :)
Annars har man väll varit med Madde och Dennis på fritiden och åkt moppe.
I Lördags var vi även uppe på mastbacken , skulle grilla men det feila totalt XD
I Söndags var vi även och hälsa på Robin , jag och Madde ska även dit idag eftersom det nu är 11 veckor sen :(
Var även på en sen kvällspromenad med Pucca igår kväll , jag fattar inte att man glömmer hur skönt det är :)
Specielt nu när det blir mörkt senare och man kan gå i skogen.
Jag och , Madde och Dennis träffa även Dan som skaffat lätt mc-kort :D
Han åkte bara förbi men som tur var vände han så man fick snacka lite , tur att Dennis såg att det var han.
Juste lagde även middag och vart fett nöjd !
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0