tjejidrottsdag XD

Hej XD
Idag hade vi tjejidrottsdag i skolan , det var kul ! :D
Vi började med att åka till smhallen , simma det vanliga vilket var både skönt och jobbigt.
Det värsta var att vi skulle ta upp en docka på botten , den var så jävla jobbig att jag klara det på andra
försöket :P
Jag och Natti bogsera äcen varann.
Efter det åkte vi till kinamuren i odenplan , åt på bufe.
Det är inte varje dag suchi är förätt och glass är efterrätt ;)
Sen när magarna var fulla vandra vi vidare till sthlm pole och dansa en sväng runt stången.
Fast måste fan säga att jag fick det lite kul på vägen hem när jag och Natti satt på tuben XD
Eftersom Natti hade fötterna på sätet och ett gammalt par var ireteerade , sa åt henne , sen gick sdom på om att våra föräldrar fostra oss fel , då argumentera jag tillbaka såklart vilket roade oss , sen bara för att jävlas hade vi benen över varsit säte :)
Sen när vi kom till bromma så träffa vi Dennis som vi samåkte med till Ekerö eftersom han varit i Täby XD
Sen när vi sitter på bussen ser vi att Jeffy kör moppen framför bussen , då ringde jag honom såklart så idag när jag kom hem ringde han , vi snacka lite.
Träffa även Dan när jag skulle kliva på bussen hem till mig fast vi hann bara säga hej eftersom han skulle
golfa XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0