Rolig Fredag XD

Hej XD
I förrgår var det idrottsdagi skolan , då skulle jag paddla , köra brännboll och kubb.
Fast jag , Natti och Jonna kolla djuren på bondgården istället när det var kubb, grisarna var jävligt söta ! :)
Efter paddlingen när vi sluta så stanna jag , Natti , Kim och Robin kvar eftersom vi skulle sola och bada.
Så då todg man det första doppet för i åtr vilket var fettt nice , vi hade jäkligt trevligt :)
Docjk var Robin tvungen att lyfta upp mig ur vattnet till bryggan eftersom jag inte lyckades komma upp själv :S
Sen på kvällen kom Dennis förbi och vi tog en långpromenad med Pucca och snacka lite XD
Igår var kvällen skit kul , trevlig också ! :D
Först drog man hem till Dina och träffa Michelle , hennes kille , Kim , Andreas , Natti , Gurra ocgh Dinas kompis , sen grilla vi även utanför henne och hade kul , sen drog även och Kim till Mariatorget , träffa Noa , Love och en till snubbe , var där och hade kul.
Hade inte träffat Noa på ett tag så det var kul att träffa honom :)
Som vanligt vart jag även lite flirtig efter några cider men som tur var skötte jag mig fan fint igår XD
Sen när man vakna imorse åkte jag hem till Dina eftersom Kim var tvungen att dra sig hemåt , när alla vakna hos Dina gjorde vi värsta brakfrukosten till oss som var kvar ,
nu sitter man här hemma och har skit ont i foten -.-
Klumpiga jag ramla i en trappa igår , när jag kom hem till Dina var den jätte svullen så förstår inte vad jag tänkte när vi drog till Mariatorget XD
Men men hade fan kul så då palla man inte bry sig !!! :D
Sorry för att jag inte har några bilder men kameran kom alldrig fram igår :P
ses z3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0