Morsdag m.m. :D

Hej XD
Igår var jag och Madde hemma hos Dennis och såg på Eurovision song contest 2012 :)
Det var trevligt fast när det gått nån timme lämna vi av Madde hemma hos sig och drog till Robin.
Som tur var hade jag lyse , det var bar tur att jag kom ihåg vägen hem sen eftersom jag suger på att kunna småvägarna på Ekerö ;)
Det var ganska vackert att besöka kyrkogården i mörkret iaf eftersom lycktor, ljus var tända.
Tur hade vi också eftersom ljuset jag fixade dit sist vi var där , självklart tände vi den så att Robin hade en lyckta och ljus tänt <3
Vart även blöt av vattenspridan när jag skulle vända moppen XD
När vi kom tillbaka till Ekerö så träffa vi Timmy en stund vid IV och då såg jag på en tv i ett fönster att Sveriges bidrag var på tv , då ringde man självklart Madde och fråga om vi vann vilket vi gjorde :D
Idag har man varit på Ikea med familjen , då skoja jag och Johanna till Det och tog massa mått med ett måttband , det roligaste var när Johanna tog bystmått och sedan tog mitt bystmått på sig själv.
Haha fan vad vi garva båda två :D
Jag XD
Johanna XD
Innan vi handla åt vi även Bufe Ikea hade och fy fan vad det var gott !
Gick även en promenad med Joakim och hundarna när vio kom hem , det känns ju jävligt onödigt att man fäste sig till Meisie när hon flyttar om nån vecka :)
Drog även och hämta Sofie i Stenhamra , det var lite kul när man körde om kusinernas mormor i backen upp till farsan eftersom hon har en sån där elmoppe gammlingar oftas har :)
Fick även träffa farmor och farfar hemma hos kusinerna när vi var där, som vanligt hade dom precis kommit hem från en resa , denna gång var dom i Prag ;)
Har även firat min älskade bästa mor idag , självklart åkte jag och syrran och fixa present , vi lyxa till med Johannas egenbakta marengtårta med jordgubbar på :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0