LÅNGT INLÄGG :D

Hej XD
Har inte bloggat på evigheter men det beror också att man har varit i Spanien , sen kanske inte haft tiden eller orken :P
Men men Spanien var iaf skönt , är ganska stolt att jag klara mig utan mobil och facebook i en vecka :D
Sen när man kom hem så kom Madde, Dennis och Enlund över och stod utanför vilket brorsan såg och berätta till mig så jag var med dom den kvällen , jag tror vi inte gjorde så mkt mer än att snacka , sen hämta jag även Pucca så hon fick en promenad <3
I Onsdags fick man även se vårtäcken nere i kanalen för där var det typ chillkrök så då satte sig jag , Madde och Enlund oss ner hos dom och snacka , först var det ganska segt men sen snacka man lite med folk , lyssna på när Madde och Jocke som var full snacka om något jag höll med om till 100 % :)
Sen var även Dennis L där , det var skit kul när han hälsa på mig men det är svårt att förklara vf det var kul XD
Senare på kvällen åkte även jag och Madde upp till Robin , det var faktist en ganska skön åktur eftersom det inte var för kallt heller.
Sen i Torsdags luncha man med Micke , Dennis och Natti i skolan , det vart pizza så nu känner jag mig onyttig som käkat lite för mycket skräpmat denna vecka så funderar på att skippa det ett tag :)
Efter skolan vart det även att man hängde med syrran att ge Hillevi till kattstallet eftersom det inte funka med att hon var hos oss , Sofie har kattförbud i sin lägenhet :(
Så fick trösta henne lite grann innan vi åkte vidare till en lägenhet som var intreserad av :)
Senare på Kvällen träffa jag även Madde och Dennis , då bestämde jag mig även för att följa Dennis en bit hem sen när Madde gått in eftersom jag bråkat med både syrran och morsan XD
Syrrans bråk var nog mäst onödig men man blir fan sur när hon går på mig om att jag bara gillar enligt henne "tjocka och fula killar" , då blev jag sur och sa att hennes var benrangel och fula så vi två är helt olika :)
Madde valde även att lukta på asvalten , då prova även jag efter lite tjat , den lukta Turkiet enligt mig men sen kom hon på att det lukta blöt Turk istället , fy fan vad det var kul , då skratta man fan :D
Sen ikväll har man varit på grönnan eftersom man skulle på konsär med syrran men efter två timmars kö gav vi fan upp så då vart det donken innan man drog hem och packa eftersom man skulle till farsan XD
Fast innan jag skulle dit så var det filmkväll hos Enlund , det var ganska kul fast skräckfilmen var fett B , när vi skulle se den andra filmen somna typ Madde och Enlund , sen spildes det lite vatten så två rumpor vart blöta :P
Sen skulle man till bussen så då gjorde jag och Dennis sällskap fast den gick tydligen inte enligt SLs hemsida så i Natt får man sova hos mamma , när man nästan var vid Gustava träffa man även Enlund plus hundar som lämnat Madde , då snacka man även med honom innan man fortsatte hem :)
Nu vart det ett långt inlägg :P
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0