gullig mamma och tränat :)

Hej XD
I Lördags vakna man upp , hade värdens gulligaste mamma hon hade gjort varm oboy och
en macka på bricka till mig ♥
Eftersom hon tyckte att bara hon och jag skulle se den nya filmen av amerikan pie serien , det var mysigt !
Synd bara att mamma fick springa lite upp och ner.
Sen när man kom hem till farsan kom Sofies kompis Rasmus över eftersom Sofie var över hos kusinerna åt , sen några timmar senare fick hon äta upp saken vi snacka om när jag vart sur på henne ;)
Vart även en överaskning när Madde och Marcus kom över på kvällen, det tyckte jag var ganska kul , vi såg även på fil , mitt i den kom Andre och Evelyn hem vilket roade mig och Madde ganska mycket ;P
Vart lite matt på dom när dom höll på sådär men jag förlät dom , sen när jag skulle ta deras filt på balkongen så fick jag bädda ner dom igen XD
Anledningen till att jag gjorde det var att Madde och Marcus behövde filtar eftersom dom valde att sova på
soffan. Men måste faktist erkänna att det kändes konstigt att lägga sig förre dom :O
Men eftersom pappa lät mig köra till Märsta dagen efter var man ju tvungen att vara pigg :)
Tyckte det var skit kul att köra till gudfar men sen när vi väl var där hade jag tråkigt..... Så då gjorde jag nått jag inte brukar göra !!! Jag baka :D
Sen på vägen hem fick pappa köra fast det var bara för det var rusningstrafik ;)
Men på kvällen när jag och madde åkte till kyrkogården för att tända ett ljus eftersom det då gott 2 månader sen Robin gick bort fick jag köra igen.
Måste bara säga att det känns ovärkligt att tiden gott så fort :(
Igår for även jag dit med Natti som inte kunde i Söndags och då tog jag även med Pucca som skötte sig
utmärkt ♥
Sen idag har jag varit med Dina på eftermiddagen , istället för att mecka fika vi i solen istället :D
På kvällen här så skulle jag och Madde till gymmet men det var MASSOR av folk där så vi drog till spåren och träna istället , där har dom även så man kan träna olika saker ute XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0