Däckbyte och cirkus Lehman Grahn :D

Hej XD
Igår hade man avslutning i skolan så nu är det ÄNTLIGEN jullov :D
Så efter att man typ slutat halv 11 eller vad kl nu var så hängde man med Dennis och hämta paket typ som vanligt, denna var även Micke med. Sen när vi var hemma hos Dennis en stund fick man hjälpa en gammal dam som kört fast med bilen. Sen när vi lämnat Micke drog vi först till Bilia och sen Jula , tur nog fick jag skjus hem eftersom Dennis var tydligen ganska trött på alla kärringar så jag var när att åka hem från västerhaninge haha.
Sen när man kom hem var allt skit tråkigt så jag städa till och med rummet , fixa så att vinterdäcken kom till volvon.
Haha folk glodde ganska mycket när man kom med en snowreicer packad på vinterdäck ;)
Fick även hålla på att köra lite i garaget fast först var morsan och Per tvungen att komma.
På kväll vart det ut och sladda med Dennis , vi hitta även ett ställe med korner så vman kunde köra en bana :)
För på sovalla var det tyvärr fullt med bilar så där kunde man inte sladda så mycket :P
Idag har man även gjort däckbyte med hjälp av Dennis som kan sånt vilket man tackar för ! så nu är morsan och Per skit glada :D
Ska även åka och träffa min nya kusin idag , om inte morbror Jens hiss börjar funka i dag så får han bo här ett tag :O Börjar fatta varför vi presenterar oss som cirkus Lehman Grahn ibland men med Jens som typ är en jätte bebis lever vi verkligen upp till det namnet haha 
Visa tycker jag är taskig mot Jens men man gör det ju bara med kärlek , han älskar att retas med en också ;D
ses <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0