Lucia

Hej XD
Sitter och pluggar engelska , det är typ det ända jag verkligen suger på i alla fall när det gäller stavning.
Som tur är har man translate till hjälp :)
Idag var det lucia i skolan så det kom en kör till skolan, dela med sig lite av deras julsånger.
   både Natti och Dennis dissa skolanidag men hade trevligt ändå för på lunchen satt man med Alexanda och snacka lastbilar , sen fick man även veta vad Albin och Jimmy gjorde när dom kom hem igår med kortet i hand :)
sitter även och tänker på morgondage.
För då fyller Dennis år så hela den här helgen kommer bli fett NICE :D
Dock har man Nattis morsas ord i bakhuvet eftersom man drog över dit och hämta en sak.
Men nu ska jag äta klart min majskolv som är skit god !
God natt <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0