Nu är man tillbaka antar jag XD

Hej XD
Snacka om att denna blogg har varit död ett tag nu. Men men jaha vet inte riktigt men mycket har
hänt sen sist :)
För det första har man väll lagt träningen på hyllan ett tag , jag menar snart är det jul och då måste man ju förbereda sig för all julmat haha ;)
 Sen har man även varit över till Irland och hämtat hem 19 hemlösa hundar vilket ar en fantastisk upplevelse, samtidigt bedrövlig när man fick uppleva hur vissa hundar haft det ... Hade lilla Nelly i knät nästan hela vägen hem i alla fall och vad kan inte få en glad om inte en valp <3
Har ju även varit värsta snö ovädret här så nu ligger ju massa snö på backen, ja man hoppas ju käna lite pengar på detta nu när jag Dennis varit ute och delat ut en massa flyblad om snöskottning men man får väl se om folk nappar :)
Har även varit en del i stan med Natti då vi åkt in av massa olika anledningar. Som igår var vi inne och handla julklappar Natti till Andreas och jag försökte hitta något till Johanna men det gick inte så bra :)
Dock hitta Natti lite saker till Andreas på Dressman , vi måste nog varit dom knäppaste kunderna dom haft
haha XD
Vi gick runt som frågetecken och jag skratta ganska mycket, personalen fråga vad vi sökte vilket var svårt att svara på :) Men till slut hitta vi något iaf. 
har även köppt yttekläder till mig vilket jag är fett nöjd med :)
Mycket har hänt sen sist men fasen vad svårt det är att minnas allt ;)
Farmor och farfar är hemma igen efter en månad i Spanien och innan dom åkte samlades alla och vi kom, även överens om att vara hos dom på julafton vilket man ser fram i mot ! 
Sen är jag även lite rädd över Jonas nu är han ska åka med Annalyn till Fillhippinerna när man hört om värsta naturkatastrofer där... men men dom är ju inte där ännu :)
Pucca mår också bra dock vart hon biten av en bajshund vars matte jag vart fett sur på när jag fick veta vid middagen... morsan hade henne på jobbet och när hon blivigt biten så morra hon vilket gjorde bajshundens ägare kinkig eftersom hon trodde att Pucca skulle bita tillbaka, istället för att låta hundarna lösa detta så tog hon sin hund och gick.... gillar verkligen inte sånna människor !
Ligger även hemma och är sjuk för tillfället har varit lite småkrasslig ett tag. Fast man har ju valt att gå till skolan med tanke på all körtid och körkortsteori vi haft vill man ju inte  missa något :) 
Fast måste erkänna att jag måste hitta lite kämparglöd för jag känner mig verken duktig på att köra eller att lära mig alla regler i trafiken ... även om köra bil är någonting jag älskar så blir man så jävla less när allt går så långsamt och man måste lära om sig vissa saker i skolan.... men men allt kommer ju serverat på silverfat , nästa vecka är det bara ta nya tag antar jag :)
Fett nice att kunna göra det här liksom ;D
Får ju bara önska att man har kortet när man fyller 18 :)
Men men nu ska man väll sova så man blir frisk , måste fan säga det man får fett knäppa drömmar när man är sjuk XD
God natt <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0